måndag, september 09, 2013

Alt jeg siger er sandt

Kolla här då! "Allt jag säger är sant" har kommit ut i Danmark. Är så himla glad och stolt över detta, emedan jag hyser MYCKET VARMA KÄNSLOR för det danska språket (i synnerhet efter jag sett Borgen på tv).

Hoppas Danmark gillar Alicia! Och att Alicia gillar Danmark. Och oooo, hoppas att det här innebär att jag absolut måste åka till Danmark jättejättesnart också och liksom... jag vet inte. Se till så boken mår bra? Eller bara strosa runt i största allmänhet och visa boken mitt moraliska stöd? Har varit sjukt sugen på att åka till Köpenhamn på sistone.

Och vet ni, vet ni, vet ni? Fick just höra från en säker källa att Alicia säger "Hold da kaeft!" vid ett flertal tillfällen i den danska utgåvan.

PRECIS SOM I BORGEN! FATTAR NI?

Gud, hon kommer bli statsminister när som helst, det där flickebarnet.

Det kommer att klä henne.

1 kommentar:

Kajsa Hallberg Adu sa...

Naj, dette er bare sjovt tossigt! Hold da kaeft va sjovt!